Error setup.dll

Estado
Cerrado para nuevas respuestas

Icarox

Nuevo Miembro
Miembro
Hola, tengo un problema al instalar programas. Siempre me sale una ventana de error que me dice:

"An error (-5009 0x8002801d) has ocurred while running the setup.

Please make sure you have finished any previous setup and closed any other applications.

If error still occurs please contact your vendor."

¿Cómo puedo solucionarlo? He buscado por internet y lo único que he encontrado es esto:

ERRDOC: Run-Time Error 5006 : 0x80070002

Project Type: InstallScript

Symptoms

When running an InstallScript installation, you might receive the following run-time error during setup initialization:

An error (5006 : 0x80070002) has occurred while running the setup.

Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications. If the error still occurs, please contact your vendor.

The line number for SetupDLL.cpp may vary for different versions of the InstallScript engine.

--------------------------------------------------------------------------------

Cause

One known cause of this run-time error is a missing setup.inx file in the built media files.

--------------------------------------------------------------------------------

Resolution

To recreate the setup.inx file, compile the setup script or rebuild the existing release\media.

References

For further information about files needed in installation media, see the InstallShield Professional Help topic "Redistributable files".

PERO NO ENTIEDO NI PAPA.

¿Alguien me puede ayudar?

Gracias de antemano. B)

Saludos

krek

Nuevo Miembro
Miembro
supongo que es un problema del Windows installer...

vuelve a reinstalar Windows XP... y dado que es una funcionalidad muy buena... activa la opción restaurar sistema (panel de control /sistema/restaurar sistema)

y cuando te de algún problema grave como ese.. usalo para volver a un punto de restauracion anterior... consiguiendo así que todo siga como antes

saludos

Estado
Cerrado para nuevas respuestas
Arriba Pie